top of page
תמונת הסופר/תאלעד עמית

הכנס הראשון שלנו

כמשק שלא כל כך מזמן עלה על הקרקע, משק עמית הוא משק צומח.לכן יש במשק שלנו הרבה "פעמים ראשונות".

אנחנו עוד זוכרים את הפעם הראשונה שמסקנו את כרם הזיתים שלנו, זה היה רק לפני שנה.

רק לפני חודש שתלנו חלקת לבנדר מזן חדש ומיוחד, עליו נספר בקרוב.


אבל היום אני רוצה לחלוק אתכם את הפעם הראשונה שבה זכינו להציג את תוצרת המשק בכנס מקצועי! לפני כשבועיים נסעתי לחוות נווה יער, לכנס צמחי תבלין, מרפא ובושם לזכר פרופ אלי פוטיבסקי שבו התאספו מגדלים חקלאים מטפלים אנשי מחקר ואנשים מהתעשייה מרחבי הארץ, כדי לספר לראשונה על הנעשה אצלנו במשק ועל תהליך הפקת השמנים האתריים שלנו.


כמו כל דבר אצלנו, גם זו היתה משימה משפחתית! אסנת הכינה מצגת, הבנות עזרו לי להתכונן, ואני התגברתי על פחד הקהל שלי והצגתי בהתרגשות רבה את התוצרת שלנו, לפני כשבעים קולגות.


אלעד מרצה בכנס
אלעד מרצה בכנס

סיפרתי על המעבר לגולן למושב צעיר ומתחדש, על פעילות המשק שלנו, על ההחלטה להתחיל לגדל צמחי מרפא ולהפיק מהם שמנים, וקצת על המוצרים שכבר יש לנו.

סיימתי את דבריי כשהדופק שלי על 200, אבל ההתעניינות הרבה של הקהל הוכיחה לי שהיה שווה לצאת מאזור הנוחות שלי ולעמוד לראשונה על במה כל כך גדולה.


כנס
כנס

לפני שחזרתי הביתה עוד הספקתי לענות על הרבה שאלות מצוינות, לחלק דוגמאות של התוצרת שלנו למתעניינים, ואפילו לדון על שיתופי פעולה עתידיים עם חלק מהם!

החוויה בכנס מילאה אותי באנרגיות חיוביות להמשיך ולפתח את המשק והזכירה לי ש"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים", כדברי דוקטור סוס (ואני תמיד מקשיב לדוקטורים!)


לסיום, אנצל את ההזדמנות להגיד שאנחנו תמיד פה כדי לענות על כל שאלה שקשורה לתוצרת שלנו ולנעשה אצלנו במשק. אפשר לפנות אלינו בהודעה כאן, או דרך "צרו קשר" באתר. נשמח להכיר ולהסביר!

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page